Κυρία εισαγγελεύ του Αρείου Πάγου, όταν κάποιος παρανομεί δεν τον θέτεις προ των ευθυνών του. Ήταν προ των ευθυνών του και πριν τη δική σας σύσταση, αλλά αποδείχθηκε τραγικά ανεύθυνος. Στη συνέχεια αποδείχθηκε και πολλαπλώς παράνομος. Τον παράνομο, λοιπόν, τον συλλαμβάνεις. Κι επειδή η παρανομία τού μπαχαλάκια με την τήβεννο έχει τεράστιες επιπτώσεις σε πολλούς τομείς της οικονομικής και της κοινωνικής ζωής, τού φτιάχνεις και μια δικογραφία όσο είναι όλα τα "θεατρικά" του.

Πώς θα πείσεις τον νέο φοιτητή, που βλέπει ότι γίνεται πιόνι σε ένα χυδαίο παιχνίδι μικροπολιτικής, να μείνει στην Ελλάδα και να παλέψει, όταν μια καραμπινάτη παρανομία μένει ατιμώρητη και ο κύριος υπεύθυνος δέχεται, απλώς, συστάσεις; Με συστάσεις αποδίδεται η δικαιοσύνη; Τις τεράστιες επιπτώσεις στους φοιτητές, στους γονείς τους, στους μεταπτυχιακούς ερευνητές, στην οικονομία, στην κοινωνία, θα τις υπολογίσει κανείς; Το μήνυμα που φτάνει σε κάθε άκρη της γης ότι τίποτε δεν εφαρμόζεται σ’ αυτή τη χώρα, ότι αρκεί μια χούφτα “βυσματιών” για να διαλυθεί το σύμπαν, θα το σκεφθεί κανείς;

Όχι άλλες συστάσεις, λοιπόν, στον Πελεγρίνη. Να συλληφθεί, τώρα! Τι φοβάστε; Μήπως γίνει “μάρτυρας” των μπαχαλάκηδων; Ή μήπως ξεσηκωθούν οι αναρχικοί για το δικαίωμα όσων μπήκαν από το παράθυρο ως διοικητικοί στα Πανεπιστήμια να συνεχίζουν να κρατούν τις θέσεις τους χωρίς να δουλεύουν; (Η Ελλάδα κατάφερε κι αυτό το απίθανο: να έχει τους μόνους κρατιστές αναρχικούς στον κόσμο!) Βέβαια, ο κόσμος του θεάτρου θα χάσει ένα πηγαίο κωμικό ταλέντο που σκορπίζει άφθονο γέλιο με τα συγκλονιστικά του κείμενα και τις άξιες για Νόμπελ Ηθοποιίας (τι; δεν υπάρχει; για τον Πελεγρίνη πρέπει να θεσπισθεί!) μούτες του. Αλλά θα το αντέξουμε. Αυτό που δεν αντέχουμε άλλο είναι οι σχολές να είναι κλειστές για το χατίρι μερικών λαμόγιων και του πάτρωνά τους. Για έναν θώκο αδειανό, για έναν Πελεγρίνη.

Υ.Γ. Ο τρόπος που παρουσιάζει κάποιος τον εαυτό του είναι αποκαλυπτικός της προσωπικότητάς του. Αποκαλυπτικότερος από τα πραγματικά στοιχεία που εμφανίζονται στο βιογραφικό. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να μελετήσετε το επίσημο κείμενο του βιογραφικού του Πελεγρίνη εδώ: http://pelegrinis.gr/βιογραφικό

Ο πρύτανης του Καποδιστριακού εμφανίζει ένα παιδαριώδες κείμενο βιογραφικού με λάθη: στίξης, τονισμού, εκ παραδρομής και προτάσεις που δηλώνουν γλωσσική και αισθητική αναπηρία.

Δείτε μερικά:

"Είμαι απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του ΄Εξετερ της Αγγλίας και διδάκτωρ της Φιλοσοφίας του πανεπιστημίου αυτού."

Το "του" μετά τις μεταπτυχιακές σπουδές είναι ασύντακτο, μάλλον ξεχασμένο από μετατροπή του κειμένου από τρίτο πρόσωπο σε πρώτο. Δεν μπήκε στον κόπο, κοτζάμ πρύτανης, να ξαναδιαβάσει και να διορθώσει ένα λάθος εκ παραδρομής που το “πιάνει” ο αναγνώστης αμέσως. Ανικανότητα; Τσαπατσουλιά; Και τα δύο; Ό,τι και νάναι, είναι ντροπή, όχι μόνο για πρύτανη του ΕΚΠΑ αλλά και για δάσκαλο δημοτικού.

Και τι να πεις για το αμήχανο και κακόηχο για κλείσιμο φράσης "του πανεπιστημίου αυτού"… Θα μπορούσε να γράψει: “…με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του ΄Εξετερ της Αγγλίας από το οποίο αναγορεύτηκε διδάκτωρ της Φιλοσοφίας.”

Πάμε παρακάτω:

"Πέρα από το διδακτικό και συγγραφικό μου έργο συνεργάστηκα με την δημόσια τηλεόραση, επιμελούμενος και παρουσιάζοντας τις σειρές εκπομπών Την Ταυτότητά Σας, Παρακαλώ (1999), Και το Ταξίδι Συνεχίζεται (2000) και 25η Ώρα (2002), στο πλαίσιο των οποίων σκιαγραφήθηκαν κορυφαίες στιγμές τής νεότερης Ελλάδας, μέσα από τα οράματα και τη δράση ορισμένων ξεχωριστών ιστορικών μορφών και διαπρεπών διανοουμένων."

Προσέξτε:

α) Tο κακότεχνο "επιμελούμενος και παρουσιάζοντας". Θα μπορούσε να γράψει: "Πέρα από το διδακτικό και συγγραφικό μου έργο συνεργάστηκα με την δημόσια τηλεόραση. Επιμελήθηκα και παρουσίασα τις σειρές εκπομπών…”. Ερώτηση: το “πέρα από το διδακτικό και συγγραφικό μου έργο” τι χρειάζεται; Δεν είναι αυτονόητο;

β) Τη λάθος χρήση του ρήματος "σκιαγραφώ" που σημαίνει "παρουσιάζω κάτι σε αδρές γραμμές, εν συντομία, με αναφορά στα βασικά του χαρακτηριστικά". Προφανώς, ο πρύτανης αγνοεί τη σημασία του!

γ) Tο "ορισμένων" που είναι περιττό και υποβαθμίζει την έκφραση,

δ) Tην αισθητική ασυμβατότητα του επιθέτου "διαπρεπών" ως προσδιοριστικό των “διανοουμένων”.

ε) Τη συνολική μαθητική εσάνς που αναδίδει όλη η παράγραφος. Λεπτομέρειες: κάτι περιττά "ν", τόνοι που δεν χρειάζονται (τής) και εισαγωγικά που δεν έχουν οι τίτλοι των έργων.

Συνεχίζει ο εμπνευσμένος δημιουργός:

"Στο πλαίσιο των συνεδρίων αυτών πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικού χαρακτήρα θεατρικές παραστάσεις κλασικών έργων..."

Θλιβερή η επίκληση του "επαγγελματικού" χαρακτήρα των κλασικών έργων. Θέλει να μας πείσει ότι ήταν σοβαρές δουλειές, όχι του ποδαριού, και επιστρατεύει τον μίζερο όρο “επαγγελματικού χαρακτήρα”. Πάλι καλά που δεν είπε το κλασικό: “εφάμιλλες των καλυτέρων ευρωπαϊκών”.

Απολαύστε συνέχεια:

"Εμφορούμενος από την πεποίθηση πως η φιλοσοφία και το θέατρο είναι χώροι εξόχως συγγενικοί και συμπληρωματικοί, παρουσίασα από το 2006 έως το 2012 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τη σειρά «Η Φιλοσοφία στην Σκηνή». Πρόκειται για 14 πρωτότυπα θεατρικά έργα (Θαλής, Ηράκλειτος, Πυθαγόρας, Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Μάρκος Αυρήλιος, Καρτέσιος, Χιουμ, Καντ, Νίτσε Σοπενχάουερ, Κίρκεγκωρ και Βιτγκενστάιν), μέσα από την πλοκή των οποίων εκτίθεται η ζωή και η πνευματική δράση των εν λόγω κορυφαίων φιλοσόφων, με τη σύμπραξη επαγγελματιών σκηνοθετών, ηθοποιών και άλλων συντελεστών."

Εδώ, τι να πρωτοσχολιάσεις! Το ατυχές "των εν λόγω"; Το αστείο "και άλλων συντελεστών"; Τα "πρωτότυπα" θεατρικά έργα; Όλα τα θεατρικά πρωτότυπα είναι, εκτός αν αποτελούν προϊόν λογοκλοπής! Εννοεί ότι τα έγραψε ο ίδιος... (Λεπτομέρειες: το "ν", στην Σκηνή είναι περιττό, μετά τον Νίτσε χρειάζεται κόμμα και ο σωστός τονισμός είναι Βίτγκενσταϊν.)

Και το αποκορύφωμα:

"Τον χειμώνα του 2011 παρουσίασα σε μπαρ του Κολωνακίου τον μονόλογό μου Φθορά, φθορά, φθορά, ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 θα ανεβάσουμε με τον Κώστα Καζάκο στην σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης τον έργο μου Ιουλιανός."

Πρύτανης που, απ’ όλο το έργο του, προέκρινε να μνημονεύσει σε ένα, μικρό σε έκταση, βιογραφικό τη δράση σε "μπαρ του Κολωνακίου". Άντε κι εις ανώτερα, στης Μυκόνου. Ξανά το περιττό "ν" (στην σκηνή), ξανά η ανυπαρξία εισαγωγικών στους τίτλους των έργων, αλλά και η μετατροπή του "έργου" σε αρσενικό: ο έργος, του έργου, τον έργο. Προφανώς λάθος εκ παραδρομής, δηλαδή ακόμα μια τσαπατσουλιά, αλλά πρύτανης του Καποδιστριακού είσαι, Πελεγρίνη, κι αυτό είναι το βιογραφικό που εσύ προβάλλεις! Ξαναρίξε μια ματιά στο ρημάδι το κείμενο! Ούτε ο ρεπόρτερ στην "Ηχώ της Κάτω Ραχούλας" δεν το δίνει για δημοσίευση, χωρίς να το ξαναδιαβάσει!

Πηγή: marketnews.gr



Θέλεις να κρατήσεις επαφή;

Το email θα χρησιμοποιηθεί μόνο για να λαμβάνεις ενημερώσεις.
Υποχρεωτικό πεδίο
Πρέπει να το τσεκάρετε

Θέλεις να βοηθήσεις κι εσύ;

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ δεν παίρνει κρατική επιχορήγηση. Για τη λειτουργία της, στηρίζεται αποκλειστικά σε εισφορές μελών, σε δωρεές φίλων και φυσικά σε πολλές ώρες εθελοντικής εργασίας. Βοήθησε το μοναδικό κόμμα που αντιτίθεται στον κρατισμό κάθε απόχρωσης.

Οικονομική ενίσχυση