Μαρία, έχεις σε πολλά δίκιο, αλλά νομίζω ότι η κορούλα σου αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα.
Το σχολείο και ειδικά το λύκειο είναι πλήρως απαξιωμένο στη χώρα μας. Όπως και καθετί άλλο, δηλαδή.
Πολλοί αξιόλογοι εκπαιδευτικοί υπάρχουν αλλά επειδή δε λειτουργούν μέσα σε πλαίσια καταστρέφουν οι ίδιοι τη δουλειά τους. Δε φταίνε αυτοί, φταίει η απόλυτη ασυδοσία που υπάρχει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Ο μικρός μου στην Α' Γυμνασίου έχει μια φιλόλογο πολύ καλή, συγκροτημένη και αυστηρή κατά κοινή ομολογία.
Έρχεται σήμερα λοιπόν ο γιος μου και μου μεταφέρει διάλεξη της καθηγήτριάς του στην τάξη περί των δανείων που έλαβε η χώρα από τους Ευρωπαίους τη δεκαετία του 1820, την καταστροφή της Σμύρνης και την σκληρότητα των συμμάχων της Αντάντ που δεν περισυνέλεξαν τους πρόσφυγες στα πλοία τους, με κατακλείδα ότι σήμερα οι Ευρωπαίοι μας καταπιέζουν ακόμα μέσω της Τρόικας και του ΔΝΤ και μας βάζουν να πληρώνουμε φόρους για να φτωχύνουμε και να καταστραφούμε.
Τώρα, εγώ ως γονιός, δε θα απαξιώσω αυτή την κατά τα λοιπά καλή συνάδελφο;
Με ποιά διάθεση θα συνεργαστώ μαζί της, όταν η ίδια θέτει τον εαυτό της σε αμφισβήτηση;
Με ποιό δικαίωμα ασκεί πολιτική προπαγάνδα μέσα σε μια τάξη 12 χρονων παιδιών;
και πως εγώ μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό το φαινόμενο;