Πόσο εφικτή μπορεί να είναι μία "επιθετική" διαφημιστική στρατηγική σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια τηλεόρασης και ραδιοφώνου για τις Γέφυρες;
Η επιτυχία του Ποταμιού αλλά και οι απώλειές μας λόγω μη εκτενούς αναγνωρισιμότητας μας έδειξε -δυστυχώς- ότι οι Νεοέλληνες έχουμε την ανάγκη τηλεοπτικής διαφήμισης για να γνωρίσουμε κάποιο κόμμα ή τα στελέχη του (κάτι που οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε πολύ καλά).
Θεωρώ ότι εάν καταφέρναμε να συνδυάζαμε καλοφτιαγμένα ενημερωτικά "κλιπς" με τηλεοπτικά δελτία τύπου προώθησης της Δημιουργίας Ξανά! και με υλικό από συνεντεύξεις, εμφανίσεις, άρθρα σε κάθε φάση από την δημιουργία του κόμματος, καθώς και με μία ταυτόχρονη αντιπαράθεση γεγονότων και δεδομένων σε μία στρατηγική επιθετική "καμπάνια" τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ καλά. Τονίζω εδώ το "ενημερωτικά" διότι στην περίπτωσή μας η παροχή πληροφοριών και έγκυρης ενημέρωσης επί σημαντικών θεμάτων είναι α) κάτι που λείπει από την τηλεόραση και β) κάτι που η Δημιουργία μπορεί να κάνει πολύ καλά!
Βεβαίως γνωρίζοντας την πρώτη επαφή του Θάνου Τζήμερου με τα συστημικά ΜΜΕ, τίθονται τα ερωτήματα του κόστους και της δυνατότητας συνεργασίας με τα κανάλια: 1) Θα δέχονταν να διαφημίσουν ένα κόμμα έναντι ποσού αποκλειστικά με διαφανείς διαδικασίες όπως ορίζει η Δημιουργία; 2) Αν ναι, πόσο περίπου θα κόστιζε μία τέτοια κίνηση σε όλα τα μέλη;
Στους κόλπους μας υπάρχουν αρκετοί με ικανότητες στην παραγωγή και διαφήμιση και με διασυνδέσεις σε διαφημιστικές εταιρείες. Προτείνω να το ερευνήσουμε και εάν γίνεται να το εφαρμόσουμε πριν από την επόμενη εκλογική αναμέτρηση σε χρονική στιγμή ανάλογης της διάρκειας του εγχειρήματος.