ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

09/05/2013 15:02 #2919 από ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΚΑΤΣΙΟΣ
ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ δημιουργήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΚΑΤΣΙΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΛΑΣΠΗ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ;
ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ , ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΑΪΩΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ;
ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΤΙ , ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ 75% ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΩΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Ή ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ; ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΒΟΥΝΑ, ΛΟΓΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ; ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ; ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΙΟΡΙΖΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ.ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 2 ΩΡΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΗ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΗ : ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ,ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ , ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ 21 ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ. ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ, ΕΠΙΣΗΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, ΤΟ ΛΕΝΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΛΕΝΕ ΟΤΙ 1 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ 4 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ, ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΕΣ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΩΡΙΝΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΜΑΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΡΥΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ 21 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ; ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΦΥΣΙΚΑ.
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ "ΚΑΘΑΡΗ" ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2013 20:14 #2922 από serafim
Απαντήθηκε από serafim στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αγαπητέ φίλε,

Πού είναι η λάσπη; Θέλεις να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Τι από όλα όσα λέμε είναι ανακριβές; Αν κάπου κάνουμε λάθος είμαστε πρόθυμοι να το παραδεχθούμε και να επανορθώσουμε, όμως δεν βλέπουμε τι εννοείς.

Πιο αναλυτικά:

1) Ως προς τον τρόπο αντίδρασης: ναι πιστεύουμε ότι αν θεωρείτε ότι αδικείστε έχετε πάντα κι άλλους τρόπους αντίδρασης, που να συνάδουν περισσότερο με το λειτούργημά σας. Επιγραμματικά: πρόσκληση γονέων για να τους ενημερώσετε σε κάθε σχολική μονάδα γιατί αυτό το μέτρο είναι άδικο και λάθος; Αντί να εγκλωβίσετε γονείς και μαθητές μήπως να επισκεφτείτε ή ακόμα να καταλάβετε το γραφείου του αρμόδιου Υπουργού; Να μοιράσετε φυλλάδια με τις προτάσεις σας στα διόδια; Να ζητήσετε ανεξαρτητοποίηση των σχολείων από την κεντρική διοίκηση; Να ζητήσετε θέσπιση μοντέλου αυτοδιοίκητου χρηματοδοτούμενο από κουπόνια αξίας που θα μοιράζει το Υπουργείο στους γονείς των μαθητών ; Να ζητήσετε δημοψήφισμα; Να ζητήσετε τηλεοπτικό χρόνο στην κρατική τηλεόραση για να πείτε τις προτάσεις / θέσεις σας;
Αν μια κυβέρνηση νομοθετεί με όλο το λαό κόντρα τότε ο λαός μπορεί να την ρίξει. Όμως είστε βέβαιος ότι αυτό το μέτρο είναι κόντρα στη λαϊκή βούληση; Αν η κάθε συντεχνία κοιτάζει μόνο τα μικροσυμφέροντά της, τότε μπορεί να κυβερνά η κάθε κυβέρνηση μια χαρά με την τεχνική του διαίρει και βασίλευε. Η επιλογή σας να σηκώσετε τα "όπλα" σε αυτό το θέμα, χωρίς καν να τεκμηριώσετε τους λόγους αντίδρασης, νομίζω ρίχνει «νερό στο μύλο» μιας κακής κυβέρνησης.

2) Λέτε ότι ξαφνικά σας λένε ότι όσοι δεν καλύπτουν το 75% του νέου ωραρίου χάνουν τις οργανικές θέσεις και εφόσον δεν βρεθούν κενά θα απολυθούν. Καταρχήν ποιος σας το λέει; Οι συνδικαλιστές σας; εδώ η κυβέρνηση δεν απολύει τους αργόμισθους από καταργημένους κρατικούς φορείς πιστεύετε ειλικρινά ότι έχει βούληση να απολύσει καθηγητές που εργάζονται κανονικά όταν υπάρχουν τόσα κενά που παρά την αύξηση του ωραρίου αναμένεται να καλυφθούν εν μέρει με αναπληρωτές;

3) Λέτε ότι έχετε φτιάξει τις ζωές σας γύρω από αυτό το λειτούργημα. Σωστά. Θα ανέμενε κανείς να κλιμακώσετε λοιπόν τις αντιδράσεις σας για άλλα θέματα όπως μερικά από αυτά που αναφέρουμε στο δελτίο τύπου μας κι όχι για τις 2 επιπλέον διδακτικές ώρες τη βδομάδα. Καταντά προκλητική αυτή η στάση των εκπροσώπων σας.
Επιπλέον θα πρέπει να αντιληφθείτε ότι στην Ελλάδα έχει έρθει ένας λογαριασμός, βαρύς, από τις δεκαετίες ασωτίας. Ένα μικρό τμήμα του έχετε αρχίσει να πληρώνετε. Ένα μεγαλύτερο πληρώνουν οι στρατιές των ανέργων και γενικότερα ο ιδιωτικός τομέας. Η ανάγκη εξοικονόμησης πόρων δεν μπορεί να εμποδιστεί από το μικρό σας ξεβόλεμα λόγω των δυο επιπλέον εβδομαδιαίων διδακτικών ωρών. Παλέψτε κι εσείς για να μεγαλώσει η «πίτα» της παραγωγής για να έχετε να λαμβάνετε περισσότερα. Μην προσπαθείτε όμως να κρατήσετε σθεναρά το γλυκό σας κουλούρι ανέπαφο όταν άλλοι συμπολίτες σας το χρυσοπληρώνουν από το υστέρημά τους. Επιτέλους δείξτε κι εσείς λίγη κοινωνική αλληλεγγύη. Όχι, δεν καταλάβατε. Δεν εννοούμε την συμμετοχή σας σε απεργίες τρίτων συντεχνιών, αλλά στην κοινή προσπάθειά για να παλέψουμε να κρατήσουμε αυτή την κοινωνία όρθια και να την ανασυντάξουμε με πολύ λιγότερους πόρους καθώς τα δανεικά τέλειωσαν.

4) Λέτε ότι οι συνέπειες της αύξησης σας ενοχλούν κι όχι η ίδια η αύξηση. Όμως για αυτές τις συνέπειες μήπως βγάζετε συμπεράσματα αυθαίρετα βάσει των ανακριβειών που οι συνδικαλιστές σας διασπείρουν; Μήπως είστε θύματα μιας σκόπιμης παραπληροφόρησης; Κι επιτέλους αν προοδευτικά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν χρειάζεται π.χ. τόσους καθηγητές μηχανικών αργαλειών όσους στο παρελθόν θα πρέπει να τους κρατά και μισθοδοτεί επειδή κάποτε τους προσέλαβε; Αυτό ακριβώς νομίζετε ότι αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας στον ιδιωτικό τομέα;

5) Λέτε για «καραμέλα» σχετικά με τις λίγες διδακτικές ώρες στην Ελλάδα. Μα δεν είναι δικά μας στοιχεία αυτά ούτε της κυβέρνησης. Από επίσημα στοιχεία του ΟΟΣΑ προκύπτουν που εδώ και χρόνια στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουν. Έχετε άλλα στοιχεία; Τα έχετε τεκμηριώσει; Πότε ζητήσατε να μην χάνονται μαθήματα για τις γενικές σας συνελεύσεις ή τις εκλογές σας; πότε για τα σεμινάριά σας; πότε αναπληρώσατε πραγματικά κι όχι εικονικά τις χαμένες ώρες από απεργίες και καταλήψεις;

6) Πράγματι σε πολλά κράτη στον κόσμο υπάρχει και διοικητικό προσωπικό στα σχολεία. Φυσικά κάνετε αρκετές τέτοιες εργασίες και οι απλοί καθηγητές. Ελάχιστες όμως είναι εντελώς άσχετες με το διδακτικό έργο. Για ελάχιστες τέτοιες δεν απαλλάσσεστε από αντίστοιχες διδακτικές ώρες αν υπάρχει η δυνατότητα. Επίσης, για καθαρά διοικητικές εργασίες και στην Ελλάδα δεν υπάρχουν σε πολλά σχολεία στελέχη γραμματειακής υποστήριξης; Διαμαρτυρηθήκατε επειδή πολλά τέτοια άτομα δεν κάνουν τίποτε γιατί ενδεχομένως διορίστηκαν με … άλλα κριτήρια; Οι Διευθυντές και υποδιευθυντές δεν είναι σχεδόν ή κάποιοι εντελώς απαλλαγμένοι από διδακτικές ώρες για να κάνουν επίσης διοικητικές εργασίες; Διαμαρτυρηθήκατε για τους κοπανατζήδες υποδιευθυντές που καταλαμβάνουν τη θέση μόνο για μισθολογικούς λόγους;

7) Μας κατηγορείτε για … κατευθυνόμενη αντίδραση. Αν μας παρακολουθείτε συστηματικά θα έχετε διαπιστώσει πως ούτε κάποιας στήριξης τυγχάνουμε ούτε βέβαια χαϊδεύουμε αυτιά σε οποιαδήποτε περίπτωση. Να ξέρετε μάλιστα ότι πολλοί είναι οι εκπαιδευτικοί στο κίνημά μας, όλων των βαθμίδων. Εγώ προσωπικά έχω γυναίκα, αδέρφια και γονείς εκπαιδευτικούς, ενώ και ο ίδιος έχω διατελέσει. Όταν θα αρχίσετε να βάζετε στην ατζέντα σας το σχεδιασμό ενός σχολείου που θα εστιάζει στην κριτική ικανότητα και την καλλιέργεια προσωπικοτήτων, όταν θα παλεύετε για ένα σχολείο που δουλεύει υπέρ των μαθητών, τότε να είστε βέβαιοι ότι θα είμαστε μαζί σας. Όσο όμως νομίζετε ότι το δημόσιο σχολείο μπορεί να γίνεται μέσο εκβιασμού μιας κοινωνίας για τα συντεχνιακά σας μικροσυμφέροντα μην περιμένετε κατανόηση από εμάς. Ούτε εσείς, ούτε οποιαδήποτε άλλη συντεχνία με τέτοια νοοτροπία. Είμαστε αποφασισμένοι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όσο κι αν αυτό ενοχλεί. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ελλάδα δεν αλλάζει διαφορετικά.

Σεραφείμ Αθ. Κοτρώτσος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nant, vili, tdgiokroussis, panosk, Glykeria, nnicolaidis, KALIMNIK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2013 22:55 #2923 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ως εκπαιδευτικός, δε θα μπορούσα να τα έχω γράψει καλύτερα κ. Κοτρώτσο, προσυπογράφω απολύτως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2013 23:19 #2925 από KALIMNIK
Απαντήθηκε από KALIMNIK στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
πολύ σωστή η τοποθέτηση αγαπητέ Σεραφείμ!!!! Δυστυχώς είμαι Γονέας και μάλιστα αριστούχας μαθήτριας της Γ Λυκείου!!!
Δεν θέλω να τοποθετηθώ αλλά νομίζω ότι ήσασταν πολύ επιεικής σχετικά με τους καθηγητές και την εργασία τους !(ΟΛΟΙ γνωρίζουν το πόσο εργάζονται οι καθηγητές στις τάξεις τους,. Και όταν λέω όλοι και οι ίδιοι και οι μαθητές και οι Γονείς!
Ας ακούσουν ...τα όσα τους είπατε..γιατί αν τους τα πουν οι άλλοι ...θα τους κακοφανεί πολύ!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2013 15:24 #2929 από nnicolaidis
Απαντήθηκε από nnicolaidis στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Πρώτον, εφόσον λέτε ότι δεν θέλετε να σας συκοφαντούν, μη το κάνετε εσείς! Το να γράφετε "ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ;" είναι πέρα για πέρα συκοφαντικό. Θα εκτιμούσα να ζητήσετε συγγνώμη.

Δεύτερον, ο ίδιος λέτε αυτό που είναι η ουσία: "ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ". Οικτρό λάθος που δημιουργεί ένα αρνητικό κλίμα εναντίον σας, όποια και να είναι τα δίκια σας.

Τρίτον, δεν είμαστε εναντίον των εκπαιδευτικών. Και εσείς, όπως και οι άλλοι Έλληνες πολίτες, έχετε εξαπατηθεί από το ίδιο πολιτικό σύστημα. Αλλά, το ίδιο δεν ισχύει για τους επαγγελματίες συνδικαλιστές που, κατά τη γνώμη μας, σας παρασύρουν σε απαράδεκτες κατευθύνσεις.

Τέταρτον, είμαστε πέρα για πέρα ανοικτοί να συνομιλήσουμε με σας για την κατάσταση του Ελληνικού συστήματος παιδείας. Πολλά σωστά λέτε, αλλά αποσιωπείτε το γεγονός ότι τα παιδιά που πάνε σε δημόσια σχολεία σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες εκπαιδεύονται καλά στα σχολεία τους και δεν χρειάζονται φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα για να περάσουν. Πρέπει να παραδεχθείτε και εσείς ότι κάτι βρωμαέι στον χώρο σας.

Τέλος, αμφιβάλλουμε να επικρατεί σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες το σύστημα των κομματικών διορισμών και ρουσφετιών. Καιρός πια να παραδεχθούμε όλοι μας ότι πρέπει να σοβαρευτούμε.

Περιμένουμε να σας γνωρίσουμε από κοντά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": serafim, tdgiokroussis, panosk, alevapa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2013 12:37 #2946 από alevapa
Απαντήθηκε από alevapa στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Κύριε Κακάτσιο,

Στην Ελλάδα οι μαθητές του Γυμνασίου διδάσκονται τις λιγότερες ετησίως ώρες από όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ ( βλέπε εδώ ).

Θα περίμενε κανείς από τους πατριώτες καθηγητές να ΠΡΟΣΦΕΡΘΟΥΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ να διδάξουν περισσότερες ώρες ΔΩΡΕΑΝ ...

Ευτυχώς βέβαια που υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές και δάσκαλοι που με αυτοθυσία φροντίζουν να διδάξουν τους μαθητές τους να αναπτύξουν την δημιουργηκότητά τους.

Ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα γίνου πλειοψηφία ...

Φιλικά

Παναγιώτης ΑΛΕΒΑΝΤΗΣ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tdgiokroussis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2013 11:22 #2977 από alevapa
Απαντήθηκε από alevapa στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ακόμη μια σωστή άποψη με στατιστικές και λογικές (κατά τη γνώμη μου) προτάσεις ...

Παναγιώτης ΑΛΕΒΑΝΤΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2013 23:20 #3001 από nikux
Απαντήθηκε από nikux στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΚΑΤΣΙΟΣ έγραψε: ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ, ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΗΤΑΝ ΙΔΙΕΣ.

Παναγιώτης ΑΛΕΒΑΝΤΗΣ έγραψε: Στην Ελλάδα οι μαθητές του Γυμνασίου διδάσκονται τις λιγότερες ετησίως ώρες από όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ
Number of teaching hours per year in lower secondary education
Greece ~ 450hours/year
Average~ 700hours/year


Δυστηχώς η παρτακιστικη και συντεχνιακή αντιμετώπιση αποτελει την πλέον αντιπροσωπευτική αντίδραση-στάση του συγχρονου έλληνα πολίτη-εργαζομενου είτε σε καιρό οικονομικής κρίσης είτε σε καιρό οικονομικής ευφορίας με δανεικά. Δυστηχως κυριοι η πλειοψηφεια μας ειμαστε ετσι !

- Να θυμηθούμε το πλήθος και το περιεχόμενο των κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών τα τελευταία 30 χρόνια καθως και την ζημία που υπεστησαν απο αυτες οι μαθητες ? Σε πόσες από αυτές είχαν ως μοναδικά και αδιαπραγμάτευτα αιτήματα για το κάκιστο περιεχόμενο και τη καταντια της ελληνικής παιδείας για τα απαράδεκτα σχολικα συγγραμμάτα και για την βασιλεια της παραπαιδειας και σε πόσες από αυτές τα αδιαπραγμάτευτα αιτήματα τους ήταν απλά και μονο τα εργασιακά τους προνόμια που οταν ικανοποιουνταν εληγαν καθε απεργια ?

- Να θυμηθούμε τις πρόσφατες περικοπές των μισθων των εκπαιδευτικων που "ρυθμισαν" και αποδεχτηκαν με "μιση καρδια" οι "εντιμοτατοι" ηγουντες στα σωματεία των εκπαιδευτικών ? περικοπες της ταξης του 22% στον νεοδιοριστο μεχρι 7ετους υπηρεσιας με αποτελεσμα ο πιτσιρικας εκπαιδευτικός που θα τον τρέχουν στα βουνα και στα λαγκαδια να παίρνει 600 ευρω σκαρτα, περικοπές της τάξης του 4% σε εκπαιδευτικούς ανω των 20ετων υπηρεσιας που εξορισμου υπηρετουν στο τοπο διαμονης τους. Η γνησια ελληνικη εκδοση της ισοτιμιας και της συναδελφικης-εργατικής αλληλεγγυης ! και μαλιστα εις βαρος των νεων εκπαιδευτικών !

- Να θυμηθούμε ότι την ίδια ώρα που οδείρονται για τον προφανως επιστημονικα αποδεδειγμενο και παγκοσμιως αποδεκτο νομο συμφωνα με τον οποιο 1 διδακτικη ωρα 45 λεπτων ΧΩΡΙΣ αξιολογηση και έλεγχο απο κανέναν = 4 ωρες 60 λεπτων δουλειας γραφειου με επι τοπου έλεγχο και αξιολογηση ανα πασα στιγμη, το 8ωρο εχει πρακτικα εξαφανιστει καθως το πραγματικα κατωτατο καθημερινό ωράριο δουλειας γραφειου στον ιδιωτικο τομεα ειναι 9 ωρες/ημερα=45/εβδομαδα ? (Βεβαια στην θεωρηση τους δουλεια γραφειου σημαινει χτυπαω σφραγιδες με φραπε, η εκπονηση υπολογισμων, μελετων, κατασκευαστικων σχεδιων δεν ειναι δουλεια γραφειου κι αν ειναι πρεπει να ειναι κατι σαν τη μονοπολη). Να ριξουμε τα μουτρα μας και να θυμηθουμε μηπως τις εργασιακες συνθηκες και τα ωραρια μιας προφανως κατωτερης κατηγοριας πολιτων-εργαζομενων (καλε μπλιαχ) οπως των εργαζομενων στον αποτελειωμενο πλεον κατασκευαστικο τομεα ? τι παρομοιος επιστημονικος νομος να υπαρχει αραγε που να μεταφραζει την μια ωρα συγκολησης σε θερμοκρασια 35 βαθμων κελσιου ή την μια ωρα οικοδομης ή την μια ωρα μαζεματος και κουβαληματος πατατας σε διδακτικες ωρες εκπαιδευτικων των 45 λεπτων ?

Δυστηχως η ισοτητα ειναι γνωστη μονο ως λεξη στον υποκριτικο λογο του μεσου νεοελληνα. Αντιθετα ως πρακτικη η ισοτητα ειναι κατι το απεχθες για τον μεσο νεοελληνα. Οπως ειχα διαβασει καπου προσφατα δυστηχως στην ελλαδα το ψαρι βρωμαει ταυτοχρονα κι απτην ουρα κι απτο κεφαλι ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2013 15:21 #3005 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Σίγουρα οι εκπαιδευτικοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών για την συκοφάντησή τους αλλά δεν είναι και αυτοί οι οποίοι την προκάλεσαν. Το υπουργείο έχει φτάσει να τελειώνει το έτος μια βδομάδα μετά το Πάσχα φέτος (μέσα Μαΐου). Το νέο έτος θα ξεκινήσει αρχές-μέσα Σεπτέμβρη. Τι σημαίνει αυτό; Μα φυσικά σχεδόν 4 μήνες με κλειστά σχολεία. Έτσι, βέβαια προκύπτει πως στην Ελλάδα κάνουν τα παιδιά τις λιγότερες ώρες. Όμως αυτό δεν είναι απόφαση των εκπαιδευτικών αλλά του υπουργείου. Ούτε έχει φυσικά να κάνει με το εβδομαδιαίο ωράριο. Η ευθύνη των εκπαιδευτικών είναι ότι δεν κατήγγειλαν ποτέ αυτή την πρακτική του υπουργείου. Και έπρεπε να την καταγγείλουν γιατί το παιδί δεν μπορεί να ξεκουράζεται 4 μήνες, είναι προφανές ότι θα αλητέψει. Αυτό είναι αντιπαιδαγωγικό.

Μην ξεχνάτε επίσης ότι οι εκπαιδευτικοί είναι μια κατηγορία δημοσίων υπαλλήλων που η συντριπτική πλειοψηφία τους έχει διοριστεί είτε με
  • γραπτές εξετάσεις,
  • επετηρίδα,
  • προϋπηρεσία σε παραμεθόριες περιοχές.
Άρα οι πολλοί δεν ανήκουν σε κομματικούς στρατούς και είναι λογικό να θέλει η κυβέρνηση να απολύσει από αυτούς για να μη θίξει τους πελάτες της.

Υπάρχουν φυσικά και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν είναι κατάλληλοι για να μπουν στην τάξη. Το υπουργείο οφείλει να αξιολογήσει το δυναμικό του και να αποβάλλει τους ακατάλληλους και να προσλάβει νέους στη θέση τους. Κατά τη γνώμη μου είναι αδιανόητο να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί χωρίς συνέντευξη και κατάλληλα ψυχολογικά τεστ. Ναι, υπάρχει το ρίσκο της κομματικής εύνοιας αλλά αυτό μπορεί να περιοριστεί με δημιουργία επιτροπών με κλήρωση ή από αλφαβητικούς πίνακες εκπαιδευτικών και όχι συνδικαλιστών και με τη χρήση τυποποιημένων ψυχολογικών τεστ.

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει πρώτα να αγωνιστούν προς την κατεύθυνση του σωστού, σύγχρονου σχολείου και μετά, αφού αποκαταστήσουν την αξιοπρέπειά τους και δείξουν στην κοινωνία πως ενδιαφέρονται για τους νέους, η ίδια η κοινωνία θα θελήσει να τους ανταμείψει. Όπως είμαστε τώρα δυστυχώς νομίζω δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τίποτα με όρους αλληλεγγύης με την υπόλοιπη κοινωνία.

Νίκος Σπανουδάκης
Πρόεδρος Περιφερειακής Οργάνωσης Δυτικής Κρήτης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tdgiokroussis, Αγγελική Κροκίδη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2013 20:54 #3007 από Αγγελική Κροκίδη
Απαντήθηκε από Αγγελική Κροκίδη στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Νίκο, έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με την παύση των μαθημάτων και την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων, πρόκειται περί απίστευτης τραγωδίας. Τα παιδιά μου, σταμάτησαν τα μαθήματα την Παρασκευή πριν από τις διακοπές του Πάσχα, γύρισαν στο σχολείο για να πάνε μια εκδρομή και να πάρουν το πρόγραμμα των εξετάσεων,οι οποίες θα διαρκέσουν από 23/5 έως 14/6......αν είναι δυνατόν!!!!
Όπερ σημαίνει, ότι θα βρίσκονται σε διακοπές επί της ουσίας από τις 26/4 έως τις 10/9. Δηλαδή, μιλάμε για 4,5 μήνες.
Θεωρώ αυτό ως νούμερο 1 πρόβλημα από παιδαγωγικής απόψεως, ειδικότερα για τα παιδιά του Γυμνασίου.
Απορώ, πώς είναι δυνατόν να εισηγήθηκε το Υπουργείο ένα τέτοιο πρόγραμμα και να μην άνοιξε ρουθούνι από την ΟΛΜΕ και τις Ενώσεις Γονέων!!!!
Θα μπορούσαν κάλλιστα τα μαθήματα να συνεχίζονται ως τις αρχές Ιουνίου και οι εξετάσεις να γίνονται γρήγορα, μέσα σε 15 ημέρες και ανεξάρτητα από τη διεξαγωγή των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2013 15:08 #3014 από serafim
Απαντήθηκε από serafim στο θέμα ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Απόλυτα σωστό! Η εκτεταμένη εξεταστική περίοδος όμως δεν βρήκε κανέναν παραπονούμενο από τους συνδικαλιστές, καθώς προφανώς είναι εντελώς εκτός της δικής τους ατζέντας.

Προσπαθώντας να μεταφέρω τη συζήτηση στο πραγματικά σημαντικό που είναι το σχολείο του αύριο ανάρτησα το οποίο θα βρείτε στο: www.dimiourgiaxana.gr/el/%CE%B1%CF%81%CE...85%CF%83%CE%AF%CE%B1

Σεραφείμ Αθ. Κοτρώτσος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αγγελική Κροκίδη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: dxapantiseis
Powered by Kunena Φόρουμ