Για να γίνει η Ελλάδα, ξανά, χώρα παραγωγής: αγαθών, ιδεών, πολιτισμού, αξιοπρέπειας.


pro-congres banner

 

458719 10202550134546527 5216342669926802280 o

Χθες, χρειάστηκε να βρεθώ για μερικές ώρες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου. 'Ηταν ημέρα απεργίας (που λένε και οι διευθυντές των σχολείων, θα το καθιερώσω σαν φράση).

Στο νοσοκομείο έχω βρεθεί πολλές φορές και για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Κάθε φορά που το επισκέπτομαι, μου περνάνε όλα τα ψυχολογικο-υπαρξιακά. 'Ολη η αμφισβήτηση τύπου "που πάω", "τι γυρεύω στη ζωή" μονομιάς εξαφανίζεται, από τα περίχωρα του νοσοκομείου κιόλας. Τα πράγματα είναι τόσο άθλια, που ευχαριστείς τα καλά σου άστρα αν έχεις μια μέση υγεία την οποία μπορείς να φροντίζεις και από το σπίτι σου.

Αυτό που με σοκάρει κάθε φορά, είναι το πώς το σύστημα είναι φτιαγμένο για να σου τρώει χρόνο, πολύτιμο χρόνο, από αυτόν που δεν διαθέτεις, όχι επειδή είσαι very busy and important, αλλά επειδή απλώς είσαι σε τελικά στάδια. Δεκάδες ηλικιωμένα άτομα στοιβαγμένα σε κοινόχρηστους χώρους, χωρίς κλιματιστικό, ατέλειωτες ουρές αναμονής για σφραγίδες και υπογραφές.

RubikΟταν πηγαίνουμε σ'ένα μαγαζί να ψωνίσουμε, ποιά είναι τα κριτήρια που μάς ωθούν να επιλέξουμε αυτό αντί γιά κάποιο άλλο; Φυσικά ή ποιότητα τών προϊόντων που πουλάει, η τιμή τους και-υποστηρικτικά-η φήμη, η εντιμότητα τού μαγαζάτορα και η ποιότητα τής εξυπηρέτησης που μάς παρέχει-δηλαδή αυτό που λέμε after sales service. Και όχι το άν ο μαγαζάτορας (ή ο πωλητής του) φορά μπλέ ή πράσινα ρούχα επειδή αυτό το χρώμα μάς αρέσει, ή άν έχη βάψει το ταβάνι τού καταστήματός του κόκκινο (και πάλι επειδή αυτό το χρώμα μάς αρέσει), ή επειδή είναι έγγαμος και καλός οικογενειάρχης κλπ-δηλαδή πράγματα άσχετα με το προϊόν που θέλουμε ν'αγοράσουμε απ'αυτόν.

Σωστά;

Συζητήστε αυτό το άρθρο στο χώρο του Φόρουμ (3 απαντήσεις).

ariafm.grΣτον Καλλικρατικό πλέον Δήμο Φενεού  με τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες, οι ορεινές, ναι υπάρχουν και τέτοιες,  κοινότητες που ήδη είχαν προβλήματα επί «Καποδίστρια», αρχίζουν να συρρικνώνονται ακόμα περισσότερο. Άρχισαν τα χωριά να «σβήνουν» και οι λιγοστοί νέοι να φεύγουν, βιώνοντας  την γήρανση και την δραματική μείωση του ντόπιου πληθυσμού,  την εγκατάλειψη την υποβάθμιση της γης και των παραδοσιακών επαγγελμάτων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε μια εποχή που κάθε ανταλλαγή πληροφορίας ονομάζεται επικοινωνία, ας ανακαλύψουμε ξανά την αξία της πραγματικής επικοινωνίας, αφιερώνοντας χρόνο και προσοχή στον άλλον. Κι ίσως διαπιστώσουμε ότι, τελικά, οι άνθρωποι δεν είναι αυτό που φαίνονται. Τις περισσότερες φορές είναι καλύτεροι.

WEB TV

Σκοπεύουμε να διοργανώσουμε διαδικτυακές εκπομπές, ώστε να φτάνουμε σε σας χωρίς τον παραμορφωτικό φακό των ΜΜΕ. Χρειαζόμαστε εθελοντική προσφορά ανθρώπων, χώρων και εξοπλισμού.

Όσοι θέλετε να προσφέρετε, επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας ή αν είστε ήδη χρήστες του site ενσωματωθείτε στην ομάδα εθελοντών για το Web TV.

NEWSLETTERS

Αν θέλετε να σας στέλνουμε την ηλεκτρονική μας εφημερίδα, πατήστε εδώ. Σεβόμαστε τον χρόνο σας, γι’ αυτό θα σας «ενοχλούμε» μόνο όταν έχουμε κάτι σημαντικό να πούμε, κι όχι για να υπενθυμίζουμε την παρουσία μας.