Εκτύπωση

Ο νόμος για τις «Τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση»

Συγγραφέας Αλέξανδρος Γεωργιάδης (ageor) στις . Καταχώριση Άρθρα φίλων

ΑΠΔΈχω κατ' επανάληψη υπάρξει κι εγώ παραλήπτης προωθητικών τηλεφωνικών κλήσεων. Μολονότι αγανακτώ κάθε φορά με αυτή την πρακτική, κρατάω ένα κατάλογο με τις επιχειρήσεις που την μετέρχονται και τις εκθέτω συστηματικά στα ηλεκτρονικά κοινωνικά μέσα, ποτέ δεν έφτασα στο σημείο να κάνω καταγγελία. 

Ευτυχώς, διότι θα είχα λάθος! Το email της 10/10/2013 που παραθέτω παρακάτω απευθύνθηκε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και δείχνει ότι, πλην της περίπτωσης να είναι κανείς εγγεγραμμένος στο μητρώο "opt-out" των παρόχων, αυτές οι κλήσεις δεν είναι πια αυτοδικαίως παράνομες!

Εκτύπωση

Ω… οι ωραίες μέρες …

Συγγραφέας Κεντρική Αρθρογραφία (grarticles) στις . Καταχώριση Άρθρα φίλων

The-statue-of-the-little-007Άρθρο του Γιάννη Μαστοράκη

Θυμάμαι, όταν αγοράσαμε το πρώτο μας αυτοκίνητο, ήταν ένα σοβιετικό λανδα. Τι ευτυχία Θεέ μου… ήμεθα ακόμη κομμουνιστές και όλα ήσαν υπέροχα…

Ο Μίκης ο Λοϊζος, ο Λεοντής, ο Νταλάρας, οι μορφωτικοί σύλλογοι με τους δημοτικούς χορούς (αργότερα διαλύθησαν διότι  ατόνισεν το θέμα και εν τέλει είδαμε ότι εκάμαμε τη δουλειά των συντηρητικών),  ο πολιτισμός, όλα ήσαν δικά μας

Εκτύπωση

Κατάργηση Μετρητών & Ανωνυμίας ή «Κάρτα αποδείξεων»;

Συγγραφέας Αλέξανδρος Γεωργιάδης (ageor) στις . Καταχώριση Άρθρα φίλων


Με αφορμή τη συζήτηση περί απαγόρευσης συναλλαγών μιας αξίας και άνω (συζητιούνται τα 300€ ή 500€) με μετρητά, κάνω μερικές σκέψεις για το επιδιωκόμενο, τις επιπλοκές, τους κινδύνους και πώς μπορούμε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι: καταπολεμώντας τη φοροδιαφυγή με ευέλικτη αξιοποίηση της «Φοροκάρτας».

Εκτύπωση

Πρόταση Κυβερνητικού Σχήματος

Συγγραφέας Αλέξανδρος Γεωργιάδης (ageor) στις . Καταχώριση Άρθρα φίλων

Μεγάλη συζήτηση γίνεται για το μέγεθος του κράτους. Όλοι μιλούν για την ανάγκη ύπαρξης ενός «μικρού» κράτους, χωρίς να προσδιορίζουν επακριβώς ποιο θα είναι το σχήμα αυτού. Ο αριθμός των υπουργείων και των μελών του υπουργικού συμβουλίου μετά την μεταπολίτευση υπήρξε γενικά αυξανόμενος, με αποκορύφωμα τη σύνθεση της κυβέρνησης υπό τον κ. Λουκά Παπαδήμο. Την ίδια στιγμή, χώρες πολύ μεγαλύτερες από την Ελλάδα έχουν πολύ πιο σφιχτά κυβερνητικά σχήματα.

Η τάση των κυβερνήσεων να δημιουργούν υπουργεία τοπικού προσανατολισμού (πχ. Μακεδονίας-Θράκης, Αιγαίου) ή αφιερωμένα σε έναν μόνο κλάδο (πχ. Εμπορικής Ναυτιλίας, Τουρισμού, Γεωργίας) άνοιξε τον δρόμο σε μια πρακτική άνευ ορίων αύξησης των κυβερνητικών χαρτοφυλακίων, βάσει ευμετάβλητων κριτηρίων συζητήσιμης αξίας. Δεν γίνεται να ανοίγει ένα υπουργείο για κάθε ανθούσα βιομηχανία στη χώρα, ούτε για κάθε περιφέρεια με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αυτές οι προσεγγίσεις, εκτός από διογκωτικές του Κράτους, υπήρξαν και τα αίτια των γραφειοκρατικών, ατέρμονων συναρμοδιοτήτων μεταξύ υπουργείων. Είναι αυτές που ταλανίζουν την νομοθεσία & τους πολίτες και λειτουργούν σαν μια διαχρονική τροχοπέδη στην κάθε απόπειρα εκσυγχρονισμού & απλούστευσης που προαπαιτείται για οποιουδήποτε είδους ανάπτυξη.